Ryan Seacrest's Long-Term Relationship

ਨੂੰ ਪ੍ਰਕਾਸ਼ਿਤ ਕੀਤਾ ਗਿਆ 10 ਫ਼ਰਵਰੀ 2016
ਦ੍ਰਿਸ਼ 694 825
95

Ellen's friend spilled the details on his personal life and how he almost didn't end up hosting "American Idol."

TheEllenShow
ਟਿੱਪਣੀਆਂ  
  • Maricar Paculanang

    Maricar Paculanang

    14 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    ALL THE IDOL HOSTS!!! BURN NOW!

  • Eric Wang

    Eric Wang

    2 ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Ellen is throwing so much shade at him.

  • bag ofhammers

    bag ofhammers

    9 ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Gayer than a Joan Crawford Film Festival

  • Rebecca S

    Rebecca S

    ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Peter Pan w his arrangement gf

  • T Ruly

    T Ruly

    2 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I really like him but I think he’s in the closet

  • B. Moro

    B. Moro

    2 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I loooove him. He is so smart and good-looking.

  • Ruthann Amarteifio

    Ruthann Amarteifio

    2 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Another click bait title----

  • Declan1205

    Declan1205

    2 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    He's low key Bi.

  • Ellen Abendschoen

    Ellen Abendschoen

    2 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I think everybody needs to stop putting labels on people. It is not nice. Ryan is not gay. He's had girlfriends. He has a girlfriend now.

  • Cristoph De Caermichael

    Cristoph De Caermichael

    3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    heeeeeeeeeess very boring - yawn

  • Mandella 007

    Mandella 007

    3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    GAY

  • metrohim

    metrohim

    3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    He remind me of Jamie Dornan of Fifty Shades of Grey

  • Jamison H

    Jamison H

    3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    It's funny how he's trying to divert the conversation every time Ellen asks him about a girl. He seems so nervous. We all know he's gay

    • Robert Burnette

      Robert Burnette

      ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      Yeppers he worked with Merv Griffin lol

  • Zoey Coen

    Zoey Coen

    3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    RYAN SEACREST LOOKS LIKE JEFFREY DAHMER. HE CREEPS ME OUT.

  • leodis phillips

    leodis phillips

    3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I don't get gay from him

    • Eddie Ramirez

      Eddie Ramirez

      3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      GO GET EYE GLASSES SOON

  • Rebecca Hansen

    Rebecca Hansen

    4 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Love him!

  • Jessica C

    Jessica C

    4 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I think he is too perfectionist 🤔🙄still love him

  • chicks with ideas

    chicks with ideas

    4 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Awesome interview guess cuz they're both comfortable talking

  • Dennis Bae

    Dennis Bae

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I love his voice and i want to be like him haha

  • B Sanders

    B Sanders

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    If yall were to force a gay man to lie and say he is straight is just as rude as telling a straight man to come out. Tumblr in the comment section forcing shit

  • User3477

    User3477

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    y'all freaking rude retards STOP PUSHING HIM TO FREAKING COME OUT HE DOESN'T EVEN LOOK GAY WTF IS WRONG WITH Y'ALL ..

    that's freaking rude to decide someone else's sexual life Cuz he's sensitive😐😐 he's straight just like a NORMAL person 😒✋

  • ziba empire

    ziba empire

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    whatch my video

  • JayVeeBee

    JayVeeBee

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Ryan is so yum yum delicious. Such daddy goals indeed.

  • Gustavo R. Delascio

    Gustavo R. Delascio

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    He is gay, bro.

  • Somaya alharbi

    Somaya alharbi

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    خ

  • Richard's World

    Richard's World

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    He is definitely not 100% straight. I think he loves all of God's children. Men and women.

  • This Girl Is Lost, If Found Please Return To Harold

    This Girl Is Lost, If Found Please Return To Harold

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Isn't he gay?

  • Olga Pea

    Olga Pea

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I'm confused. why does everyone think he's gay? that has not once crossed my mind... did I miss something?

  • Aundrea Hepearnthisstripes

    Aundrea Hepearnthisstripes

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Come out... Come out... What ever you are?

    • Aundrea Hepearnthisstripes

      Aundrea Hepearnthisstripes

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +Adrian ur friend what?

    • Adrian ur friend

      Adrian ur friend

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      he's at Ellen show stupid

  • The Jamaican Girl Sings

    The Jamaican Girl Sings

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I think it's High time dat Ryan finds Love.. Plus guys plz go check out my vlog at Devon house and Carib in ja. Thnx

  • Julie Marie

    Julie Marie

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Come on guys! He dated Julianne Hough for 3 years.

  • daylicious kim

    daylicious kim

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Why are you all desperately waiting for his sexuality's being distorted? lol

  • Steven Cassidy

    Steven Cassidy

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    As you are a lesbian, why are you trying to force someone to come out as gay...?

  • Heynow441 Heyooo

    Heynow441 Heyooo

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Yeah common Ryan time to come out.

  • ItsRanae

    ItsRanae

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    hes my mce! loved him since day 1 of Idol. hes not gay ya weirdos

  • HEARD

    HEARD

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I bet ryan and Simon bone on the down low

    • Jorge E. Garcia

      Jorge E. Garcia

      3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      It'sAlexForShort they do for sure

  • marlon fernandez

    marlon fernandez

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Wow!!!! 15 Season of AI amazing Host Ever!!!! :)

  • Josh Bixby

    Josh Bixby

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    you meann a BOY... he is so GAY

  • shookdr m.d.

    shookdr m.d.

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    am i the only one to say that he is ssoooooooooooooo gay.................

    • Eddie Ramirez

      Eddie Ramirez

      3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      YOU ARE SOOOOOOOOOOOOOOO RIGHT

  • Moka Faden

    Moka Faden

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    He wanted to see the strippers so badly lol!! he was fishing for them and Ellen moved on to the next topic .

  • Víctor Ives

    Víctor Ives

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    "Man of honor in a wedding and planning the bachelorette party"... yep. I think we can all stop pretending he is straight. Not that it matters that he is gay, is just something that we all have ever known, even when he talks about "girlfriends" in the show... Maybe he asks the producers to tell Ellen to ask him those things? To keep his "low profile"? Anyway....

  • Karen Gallagher

    Karen Gallagher

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I like Ryan, and I wish he weren't wearing his hair like The Hoff.

  • LoOkImArEdCaR

    LoOkImArEdCaR

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Who's the gay guy? Is he famous?

  • Amira Syafiqah

    Amira Syafiqah

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    come on man, I think we all know who needs to come out...

    • Maria K.

      Maria K.

      4 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      hahahahah that was funny

  • Zimanev Razollić

    Zimanev Razollić

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Maybe he is asexual

  • Deborah Anne Calilung

    Deborah Anne Calilung

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    he's looking really old

  • Malgosia Kaczynska

    Malgosia Kaczynska

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    sweet, my pug girl used to have plenty of gfs too:)) always changes in the winter time though

  • nijast

    nijast

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    You'll never find a Boyfriend in that Closet Ryan!

  • omar nolasco

    omar nolasco

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Gay

  • cookiesncream789

    cookiesncream789

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    That doggy is so cute! Why do people keep saying he's gay??? He could just be straight and a metrosexual. And why do people care about his sexuality? Who cares.

  • MrBlueDeer

    MrBlueDeer

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Ryan! just say it!!!!

  • xitah7

    xitah7

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I wonder when he's coming out of the closet .. Maybe he's waiting for Idol to end

    • Adrian ur friend

      Adrian ur friend

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      when are u coming out buddy

  • Grace Beane

    Grace Beane

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    it's not you guys choice to decide someone's sexuality. okay, bye

  • Marianna Call

    Marianna Call

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Strippers? Don't be PORN!
    *Miranda voice * lol

  • peerkbh

    peerkbh

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    My gaydar goes beep, beep, BEEEEEEP!!!!!

    • Charlie Manner

      Charlie Manner

      3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      peerkbh The level was too high for mine that it broke.

  • Inga M

    Inga M

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    He is so well articulate!

  • Eddie L

    Eddie L

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    He's sooo gay. But I respect his choice of not coming out.

  • Alana Clark

    Alana Clark

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I'm thinking he's bi, because he did date Julianne Hough for quite a while.

  • Selorm K.

    Selorm K.

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I find him so attractive! Ambition and wealth is just sexy 😍

    • Dallas Destilworth

      Dallas Destilworth

      4 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      me too that's why i cant wait to be wealthy i already got the ambition down packed!

  • Nathanael H

    Nathanael H

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Is this asshole the man who made kardashians relevant at all? Because if so I don't care if he's straight or not fuck him!

    • roberta miranda

      roberta miranda

      4 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      + Nathanael H..yep you're right. Seacrest was the slack jawed bitch ass rubber necked boob who brought us the fucking kardashians. may he wind up in prison and be a cellmate of Fleece Johnson. that'll fix his ass! and for those who don't know who Fleece Johnson is just look him up on PAdesk. he even has a Boondocks cartoon about him. yeah, ol' Ryan and Fleece...a perfect match!

  • PleaseWearSunscreen

    PleaseWearSunscreen

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    PIVOT RYAN PIVOT!

  • theguyeric1

    theguyeric1

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I seriously doubt he's straight either bi or gay I'm waiting for you Ryan! LOL!

    • Alexandra fa

      Alexandra fa

      3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      theguyeric1 i

    • Crissy Sims

      Crissy Sims

      4 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      Yep... I think everyone is wondering why he's still trapped in the closet.

  • 9kigs

    9kigs

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    is he wearing a daytona ????

  • Sam Pilimatalawwe

    Sam Pilimatalawwe

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    why so many coming out comments is he really gay? god I hope not he's handsome.♡ :(

  • Cecilia Wambugu

    Cecilia Wambugu

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    love u Ellen

  • Sasa Cena-Barruela

    Sasa Cena-Barruela

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I thought he was gay?

    • Ellen Abendschoen

      Ellen Abendschoen

      2 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      Froofroo Ryan is not gay. Why do people always put labels on people.

    • Beyond Magical

      Beyond Magical

      2 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      Alessia Cena STOP JUDGING!!!!

    • Froofroo Dabouifoubebe

      Froofroo Dabouifoubebe

      4 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +le baguette Because gay people have functional gaydars, and we can just tell.

    • Philip Johansson

      Philip Johansson

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +Alessia Cena (Sasa) why do people think he's gay? just curious

    • Fr. Alejandro

      Fr. Alejandro

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +Joel Barron we all do I think

  • JohnG500

    JohnG500

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Glad he chose Family Feud and Steve Harvey chose Family Feud

  • betty tesfaye

    betty tesfaye

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    i wish he is not a gay for him to be seve

  • Darqy

    Darqy

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    just come out already Ryan.. it's 2016! Really, no one cares anymore!

    • thank u next

      thank u next

      4 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      Darqy I was thinking that too

    • MiguelPpM

      MiguelPpM

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +William Zhong yeah

    • William Zhong

      William Zhong

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +Darqy and then, you are still bitching about it. Some people appear to be gay, but they are not. just accept!

  • lemon

    lemon

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    honestly waiting for him to come out as gay

    • R P

      R P

      3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      emily victoria, lmfao 😂🤣 yes she is gay as gay can be, Hell, the guys in my workplace who claim to by hyper machisimo straight alpha male types ENJOY listening to his radio show especially his gay was Ryan's roses part. Alleged straight guys, love listening to him? Yeah, okay. But yeah, clearly, very clearly he is gay

    • thank u next

      thank u next

      4 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      emily victoria honestly tho

    • Horror Monster

      Horror Monster

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      YES YES YES YES YES YES YES YES

    • peebles2sarah

      peebles2sarah

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      @Jared Steege completely true. I just was saying that no negative comments were said about gay people.. but agreed people shouldn't be making assumptions :)

    • Violeta Alexandra Molina Rivas

      Violeta Alexandra Molina Rivas

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      Agree!! Gay vibe

  • forever dclove

    forever dclove

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    he never ages . he's so hot . i'm only 20 haha

    • ice numéro cinq

      ice numéro cinq

      3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      forever dclove i

  • Lyric Hill

    Lyric Hill

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    so guess he's not dating fergie..... ahahaha

  • Brooklyn Fontenot

    Brooklyn Fontenot

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    May baby

  • Princess Jauregui-Hansen

    Princess Jauregui-Hansen

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    did anyone else used to think he was gay for some reason??

    • Super Moosie

      Super Moosie

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +39SamanthaJ39 I just thought I read something about that. I could be wrong though.

    • 39SamanthaJ39

      39SamanthaJ39

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +Super Moosie Why didn't it seem healthy? I only found out they dated when I read that they split up lol

    • Super Moosie

      Super Moosie

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +39SamanthaJ39 True. Forgot about that one. Didn't seem like a very healthy relationship though. To each their own, I guess. 😂

    • 39SamanthaJ39

      39SamanthaJ39

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +Super Moosie Didn't he used to date Julianne Hough?

    • Super Moosie

      Super Moosie

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +Ella lwin Because he's never in a know relationship with a woman?

  • Zari Nawaz

    Zari Nawaz

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    So cute!

  • Sara AyEm

    Sara AyEm

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Plot twist: he's gay.

    • jeremifrancisco1

      jeremifrancisco1

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      LMAO!!!

    • frankinsane and myrrh

      frankinsane and myrrh

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +Sara AyEm at this point I think the plot twist would be that he's straight haha

    • Marcus Chan

      Marcus Chan

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +Sara AyEm shock horror! lol

  • apparentlychristine

    apparentlychristine

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Ellen, I like your outfit :D
    P.S: If you still don't know who to vote for, come over to my channel for THE PRESIDENTIAL CANDIDATE of 2016 - funny & smart 😜

    • apparentlychristine

      apparentlychristine

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +Colin Chen Thanks Colin, you will like her :D

    • colon cheb

      colon cheb

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      K

  • Anderson Cruz Rabelo

    Anderson Cruz Rabelo

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    He never gets old! What a gorgeous man!

    • Mayra De La Cruz

      Mayra De La Cruz

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +Anderson Cruz Rabelo plastic surgery lol everyone in hollywood gets them. if I'm ever famous i know i would

  • Smith Family YouTube

    Smith Family YouTube

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I stopped watching when they put ding bat one and two on it. IMO, it jumped the shark then and I don't miss it.

  • Mikayla Rios

    Mikayla Rios

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    HE IS SUPER HANDSOME!

    • drewbrooks

      drewbrooks

      2 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      Mikayla no

    • Sam Rockwell

      Sam Rockwell

      3 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      And he grabs pussies!

  • Manu

    Manu

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I wonder what Kathy Griffin would say.. hahaha

  • Anushka Dixit

    Anushka Dixit

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    RYAN

  • JamesA

    JamesA

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    i dream of a day when she stops asking the same questions. its like she has a checklist. maybe start by dropping the relationship interrogations? then asking about their kids' names, age...

    • Denis

      Denis

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +JamieA242 It's a mix of publicists only allowing certain questions, and audience and major demographic being stay at home mothers. That makes it quite limited!

    • Sara Mona

      Sara Mona

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      +Auli Khoironi haha good one

    • Dillon Thomas

      Dillon Thomas

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      Well you should take that up with these celebrities publicists who only allow certain questions and deny most others.

    • Janiceugenia

      Janiceugenia

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      what she asks is what majority people want to know about so....

    • Milly M

      Milly M

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      It's a talk show...she asks questions because that is what she does on a talk show.

  • Alex M

    Alex M

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    10th

  • Eran Ezani

    Eran Ezani

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    8th yay

  • Kamelea

    Kamelea

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    l love Ellen❤❤

  • Antonio Kopti

    Antonio Kopti

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I adore ellen

  • Sia Gaff13

    Sia Gaff13

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    I love Ellen!

  • Sheikh R

    Sheikh R

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    firstttttt

  • Saskia

    Saskia

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Love❤️

  • Alex Leonardi

    Alex Leonardi

    5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

    Love Ellen!!!! 💜

    • colon cheb

      colon cheb

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      Same, I wish of one day that I can go to her show and hopefully meet her :)

    • agentgamer147

      agentgamer147

      5 ਸਾਲ ਪਹਿਲਾਂ

      Same